Onsdag!

God morgon ppl!

Idag är det Onsdag och nu har redan halva september gått med.. Va fan! Snart Oktober och julhandlingen kan börja, känns hemskt att säga så men det är faktiskt så.. Men i år blir det nog inte så många julklappar till folk runt om kring tror jag. Känns som att vi vill lägga mestadels på Prinsen =) Tyvärr kommer ju inte hans Gudmor vara hemma över julen, då hennes jobb i Norge gör så att hon tyvärr inte är ledig då =( Och i år är det våran tur (läs otur) att ha julen hemma hos oss.. Nääe, det är inte otur! Det är ganska mysigt faktiskt. Och i år kommer det nog bli så att våra familjer firar tillsammans =) Underbart! Men det får vi väl se =)

Idag blir det som sagt inte mycket gjort. Prinsen känns bättre idag, han var inte lika geggig i ögonen när han vaknade. Men! Nu har det korkat igen ordentligt i min näsa och jag har superont i mina öron! Men jag känner mej inte sjuk =) Det är ju det bästa.Tur man har en så livlig liten Prins här hemma så att man inte bara ligger på soffan och tycker synd om sej själv..

Om det finns någon som vågar sej hit på lite kaffe, så är ni hjärtligt välkommna! =)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0