Suck!

Åhh, jag blir tokig..
Valet är över, Alliansen vann.. Fine! Vi kan inte mer än att gilla läget. Måste det vara ett sånt jävla bråk om det! "- Jag kan inte träffa dej för vi röstade inte på samma parti" "- Nej nu måste jag säga upp bekantskapen med dej för att du röstade på SD" Alla har väl för fan rätt till en egen åsikt! Vi har väl yttrandefrihet i Sverige om jag minns rätt.  Förbannade sandlådenivå! Gahh.. Lägg av nu!

Jag röstade inte på SD även om folk nu kommer att tro detta! Men jag hatar inte folk som gjorde det. Och jag tänker inte säga upp bekantskapen med någon som gjort det! Det är upp till var och en, anser jag!


Kommentarer
Tarja

Jag kan bara hålla med!

2010-09-20 21:56:38
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0