Why!

Finns det någon människa i denna värld som kan svara på varför min Prins inte vill äta sin lunch? Alltså, det spelar ingen som helst roll vad man ger honom, han ska bara inte äta det! Detta driver mej till vansinne. Kan någon, vem som helst svara på vad jag ska göra? Jag har försökt med kryddor, ketchup, all möjlig mat men inget som duger till herrn! Jag bävar varje dag då det närmar sej lunch "hur ska det gå idag"
Som mamma är man ju rädd att han ska vara hungrig. Han kan ju inte riktigt tala om för mej att han är hungrig/mätt så att jag verkligen, verkligen förstår det.

Mycket tacksam för råd och tips!

Kommentarer
camilla

ett barn svälter aldrig sig själv. han kan vara inne i en period då han inte växer så mycket och känner att han inte har behovet av mat. barn äter för att dom måste inte för att dom vill. har du provat och låta han äta själv, melwin äter nästan alla mål själv och vill inte ha om jag matar han. hoppas det löser sig mvh

2010-09-05 18:04:57



tarja

Barn bara älskar att göra saker de inte får göra. Så jag har faktiskt sagt till Philippa att hon får INTE äta upp för hon får ABSOLUT inte växa, gissa om hon kastade i sig maten :)

2010-09-06 14:35:54
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0