110401

Nu kanske jag kan göra ett litet inlägg iaf så ni vet att jag lever :) Sitter i soffan med min andra kopp kaffe och tittar på Mora Träsk. Liksom alla andra mornar. Vet inte hur jag ska summera veckorna som gått. Men det har vart ganska lugna veckor ändå. Jag har inte mått så bra iaf, inget med depressionen att göra dock. Utan vi har vart lite hängiga till och från både jag och Prinsen. Och nu är det dax igen, han e super duper förkyld och jag känner att det sakteliga kryper på mej med. Men vi får se huruvida jag blir sjuk eller inte. Jag har dock dom senaste gångerna klarat mej undan han förkylningar. Den 27/3 var vi i Boråsparken och tittade på Prinsens största idoler, Mora Träsk. Och den minen han fick i ansiktet när han upptäckte att det var den där gubben, som hoppar och tjoar på teven hemma, stod framför honom.. Den minen kommer jag aldrig att glömma. Han såg mer eller mindre ut som en fågelholk :) Det var jättemysigt där. Mormor och Farfar, Fia och Wille och Jeanette och Isabell var med oxå. Isabell tyckte nog att det var roligt oxå med tanke på att hon blev så lugn så fort dom körde igång och spela. och heöt plötsligt somnade hon i mammas famn. Mysigt.. Sen bar det av hem till farfar för lite middag. Även Farbror Marcus var där.. Veckan som gått nu har vart väldigt lugn, med tanke på att Försäkringskassan schablat med mina pengar så har vi enbart Nickes lön att leva på nu, det ska jag säga er att det är tufft! Men har inte mycket val, och det hjälper inte att gnälla över det heller för det är så det är bara. Jag har även sökt några jobb med som jag hoppas någon nappar på och vill ha mej. Givetvis hoppas jag på det bästa att jag får komma tillbaka till Blåkläder men jag kan ju inte gå och vänta på det.. Så på måndag har jag ett bokat möte iaf :D Ska bli intressant! Håller alla tummar för att han vill ha mej :) Nä, det var väl allt jag hade denna gången.. På återseende..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0