7 år idag!

Idag har jag och min älskade Nicklas varit tillsammans i 7 år! ♥ ♥ ♥
Grattis på oss älskling!

Vad har hänt sen sist då?
  • Jag har varit på en arbetsintervju på Lernia bemanning.. Det kändes jätte, jätte bra. Så nu håller jag alla tummar och tår på att det går vägen där.
  • Jag har sökt hundra jobb känns det som.
  • Jag har varit på AF för inskrivning.
  • Fixat ett pass till mej själv för den 11/5 lyfter flyget till New York! Underbart! Ska bli så härligt!
  • Jag håller på och bråkar med FK för dom har inte betalat ut mina pengar (eller ah, jag och jag är det kanske inte.. Men älskade Fia hjälper mej!)
Det var väl lite om vad som hänt här under denna veckan som gått, eller sen sist jag skrev.

Prinsen har kommit in i nån slags trotsperiod där han bara tjurar, slåss, gapar o skriker om han inte får som han vill.. Ibland orkar man verkligen inte ta tag i honom och då känner jag mej så fruktansvärt dålig. Jag vet att jag inte är det men man kan inte låta bli att känna sej så ändå.. Men oftast får han sitt straff för att han antingen slår på mej eller gör något han absolut inte får göra.
Är det för tidigt att börja med straff? När började ni? Och hur gör ni?
Jag menar han är ändå snart 22 månader! Klart han ska lära sej vad rätt och fel är nån gång så varför inte börja nu... Eller..?
Han har även börjat visa intresse för att han vill "issa" på toaletten, detta värmer så i mitt lilla mammahjärta då jag har tänkt börja potträna honom till sommaren. Och den som tycker att detta är för tidigt får tycka det. Det är jag som är hans mamma. När han pekar på toaletten och säger "issa" sätter jag honom där i väntan på att det ska hända nånting, än så länge har det inte gjort det, men det kommer komma tids nog.
Han har börjat prata mer och mer och försöker verkligen göra sej förstådd. Jag tycker det är så roligt.. Jag förstår honom bättre än Pappa givetvis eftersom jag är hemma med honom mest.. Men han får bara upprepa sej så förstår han efter hand.

Nää nu är det snart dax att hämta honom från dagis och bege oss till Leos Lekland med mostrarna och Fia-Lotta!


Kommentarer
Stor-Fia

Puss på dej Hjärtat<3

2011-04-07 11:22:50



Linda Håkansson

ja, jag smörjer med cocos body butter (: men hade bråttom igår så glömde av att smörja den, haha.



grattis på eran 7 års dag (:

2011-04-07 13:59:33
URL: http://lindaahakansson.blogg.se/



Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 10:58:07
URL: http://smsalåna.nu




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0