10:e December 2011

Underbar morgon! Lillprinsen vaknade kl 6, fick lite mat och ligger nu och sover i pappas säng. Lagom till jag var färdig med att mata honom så vaknar den Stora prinsen.
Nu dricker vi kaffe och lelle och tittar på "Den oändliga historien" Han är helt fascinerad av alla "knasiga" djur.. Den gigantiska nysande sköldpaddan tyckte han va hur rolig som helst. Jag älskar den filmen! Så himla mysig.

Vi får se hur planen blir idag. Det ska ju bli ganska tokigt väder idag med. Blåsa rejält idag med. Men vi kanske åker till syster/moster en stund. Storprinsen kändes febrig igår kväll men nu verkar det lugnt. Så det blir nog att åka dit en sväng. Sen blir det att åka hem och göra sina sysslor :) Haha! Det låter det! Sysslor! Hehe.. Nä, men jag är en rutinmänniska, och jag har lite svårt att få ihop en dag om mina rutiner bryts. Kanske låter lite knäppt men det är så det är. Se bara som igår när Nicke va hemma, en vardag. Då bröts alla morgonrutiner på en gång, och poff så blev jag på lite dåligt humör.. Haha, barnunge tänker ni säkert nu. Men jag tror på att ha bra rutiner när man har barn. Det var kanske inte så viktigt när vi bara hade Max, men nu är dom två som behöver uppmärksamhet, värme och kärlek..

Oj vad detta inlägget spårade ur och rakt in på mitt rutintjat! Haha!
Kommer inte ens ihåg varför jag nu satte mej och skulle göra ett inlägg :)
Men det var väl för den dagliga uppdateringen :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0