19:e December

Vet inte vad det tagit åt Lillprinsen? Han vaknade nu vid halv 6 och ville ha mat. Kag bar ändå uppe med honom till halv 12 igår och då fick han en sista skvätt mat. Så då borde han sovit till åtminstone 8, men han är väl inne i nån tillväxtperiod. Det tror jag även om den stora killen, han äter som en häst. Innan så drog vi ner på vällingen på kvällen så han fick bara en halv flaska för han drack aldrig någonsin upp den. Men nu igår fick en full flaska igen och den slukade han ordentligt. Så nu hoppas jag han sover lite längre med.
Jag kunde givetvis inte somna om nu när Lillprinsen fått mat. Så nu sitter jag här och verkligen njuter av tystnaden. Jag är såååå trött, men kan ändå inte sova! Fattar inte! Är det övertröttheten som tagit över eller vad sjutton är det?! Har ju inte fått sova ordentligt på hela helgen.

Idag ska vi hämta världens bästa mamma/mormor! Äntligen ha nån vuxen att prata med på dagarna. Och då kanske jag kan få en chans att vila lite?! Pffff! Trodde du på den eller? Jag? Vila på dan?! Tsss! Har på tok för mycket som ska göras innan julafton är här. Och då är det ju oxå skönt att hon är här och kan hjälpa mej.
Imorn ska vi iväg och handla all julmaten, puh. Undrar var vi ska ställa allt bara, vi har bara ett halvt kylskåp. Så det går ju inte i så mycket. Och vi måste ju ha andra grejjer däri som vi ska ha under veckan. Äsch det löser la sej!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av tystnaden!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0