27:e December 2011

God Morgon!

Fått sova hela natten inatt! Och jag kunde få sova nu på morgonen då Nicke tog upp Storprinsen. Men då vaknar jag kl 6 av Lillprinsen som skriker till i sömnen. Sen ligger han och har konstiga ljud för sej så jag kunde inte somna om för det. Men låg och drog mej en stund iaf.

Igår bar vi som sagt hos Nickes farmor och farfar. Det blev lite julmiddag, efterrätt och på det kaffe och fika! Jisses! Kände mej som en boll när vi åkte hem igen. Men vi slapp ju laga mat iaf. Får se det så. Sen va grannarna över en sväng och drack lite kaffe och låmade kattmat :) Deras katt. Ville inte äta laxen han fick serverat haha! Knäppis! Vilken katt vill inte ha lax? Ja förutom Torsten nu då?! Hehe!
Sen kom bästaste Katrin på ett snabbbesök, köpte lite blöjor av henne som Kelly inte skulle ha. Smidigt!
Sen var det lugn kväll. Storprinsen gick och la sej vid 20,00. Sen var det den lilla som inte riktigt ville vara med. Väldigt onöjd kille. Men fick honom i säng runt 22,30 och sen sov han som sagt hela natten!

Idag är det inte många planer på schemat, jag ska på återbesök hos BMM. Nicke drog precis iväg till Hillared för att hjälpa grannen kakla i Nickes syrras kök. Annars väldigt lugnt! Imorn är det dags för Nicke att jobba igen, så då blir vi ensamma jag och grabbarna. Så om någon vill komma och fika lite så är det helt okej :) Storprinsen har "jullov" från dagis denna veckan så får kanske försöka hitta på nåt. Kanske åka till pappas jobb och åka grävmaskin :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0