2:a advent!

Ingen snö inom räckhåll! :( Jag är fruktansvärt trött på detta ständiga mötker.. Det är verkligen inte konstigt att man blir deprimerad under denna årstiden.. Aldrig få se riktigt ljus på flera månader. Jag kan tycka att det är mysigt ibland. Då får man ju tända massa ljus och dra Teddyfilten över sej och mysa ner i soffan. Men nu har det bannemej regnat i flera dagar och man vill ju gärna inte hitta på nånting.. Jag vill ha snö nu! Lite ljus i detta dystra! Det kom ytte pytte lite snö härom kvällen men det va så lite så det kan man kanske inte ens kalla för snö..
Idag har vi firat 2:a advent med att tvätta, torka, elda, tömma/fylla diskmaskin och plock! Detta eviga plock.. Den som inte gillar att plocka, den ska inte skaffa några barn kan jag säga.. Men det är värt allt plock i världen! :)

Nää nu ska jag göra oss nåt sånär klara så vi bara kan åka sen. Ska på söndags/advents middag hos killarnas farfar och hans tjej :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0