4:e advent

Trots att vi gick upp kl 2,30 inatt så har dagen ändå inte gått så långsamt som jag trodde.. Men jag har däremot hällt i mej massa kaffe för att inte bara ett monster. Jag har städat hela övervåningen idag. Det nya rummet har äntligen blivit färdigt idag. Eller ah, nästan iaf. Saknas lite lister bara men de kommer nog upp i veckan skulle jag tro. Så nu får mormor flytta in där uppe :) Vi har haft en säng lite provisoriskt i vardagsrummet som hon legat i. Men nu äntligen är den borta. Den ersätts av en gran som Nicke vart och hämtat idag :) Den såg himla fin ut när han kom med den, hoppas bara den ser lika fin ut när den kommer in.
Städade hela badrummet och Storprinsens rum när jag ändå va uppe och grejjade, så nu är det rent och fint där uppe med. Skulle behöva ta glasdörrarna till våran dusch med, men till det behöver jag "klar sikt" och det har jag inget hemma.

Imorn ska vi iväg och hämta mormor. Jag tänkte att jag likaväl kan åka och hämta henne för jag måste ändå ut och handla lite smått.. Så på förmiddagen där nån gång drar vi. Annars blir det väldigt lugnt imorn. Känner jag mej själv rätt så kommer jag vara helt slut efter denna dagen.. Sen ska det bakas lite julgodis och fixas under veckan..
Så har nog att göra ändå :) Jag är allt värd en vilodag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0