8:e December 2011

16 dagar kvar till Julafton! Aldrig någonsinn har jag känt mej så lugn som nu. Jag är färdig med julklapparna och tomtarna är framtagna. Det enda som finns kvar att göra är julgodiset och fixa en gran. Men granen är ju Nickes ansvar så jag behöver bara bry mej om julgodiset. Kanske finns någon som vill komma och baka julgodis med mej? Hade ju varit mysigt! Så om det är nån som är sugen så är det bara att höra av sej!

Idag ville Leo ha mat kl 5 igen! Han har vänt igen. Gick nästan en hel vecka då vi fick sova hela nätterna. Men han har väl en period där han växer lite så behöver lite extra mat :) Haha.. Det tycker kanske inte jag då han ser ut som en liten mini-buddha redan :) Men det är mysigt.
Sen när Max skulle upp (6,15) då passade jag på att ringa Nicke och fråga om det är halt ute. Och det sa han att det va, så idag får Storprinsen vara hemma med oss då det inte är värt att riskera att köra i diket för att han ska till dagis i 3 timmar. Nä! Då har vi mysdag hemma istället!
Lillprinsen sov till 8,40 :) Nu ligger han här på soffan och sprattlar och gurglar lite :)

Näe nu ska vi mysa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0