Dagvild?!

Haha! Jag är inte lite dum jag! I och med att Nicke va ledig igår så fick jag det till att det var måndag idag. Så jag tänkte: -" Ja men det är ju långt kvar till lördag och nyårsafton" Men det är ju för guds skull onsdag idag! Fick lite smått panik kan man säga. Då vi ska ha hit folk på lördag. Det ska handlas och städas och grejjas. Hur ska jag hinna. Imorn ska vi nämligen iväg till Fritsla och fira min fina Therese som tydligen fyller år i år med! Ska det vara nödvändigt att fylla år varje år?! Själv hade jag helst valt att slippa fylla år!
I alla fall, sen ska det ju handlas på fredag och maten ska förberedas. Vi ska grilla, vilket blivit lite som en tradition på nyår. Men det ska ju ändå göras sallad, tzatsiki och vitlöksbröd! Det tar ju sin lilla tid det med..
Man kanske skulle ta och skaffa sej en hemhjälp?! Nån som ställer upp? Jag kan betala med mat :) Men du får laga den själv :D Haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0