Design

Som ni kanske ser så har jag fixat mej en ny design igen. Jag tröttnar som sagt på alla designer väldigt fort. Och som tur är har jag ett litet laget med designer liggandes på datorn, som jag har gjort om till mina egna :)
Nu känner jag mej ganska nöjd. Vad tycker nu? Ser den bra ut?
Allt jag skulle vilja ändra på är hedern. Men jag vill fortfarande ha blomman och texten kvar. Men då jag inte är nån expert på området så tänker jag inte ge mej på det, för då blir jag säkert frustrerad och förbannad när set inte blir som jag vill :) Är det någon som kanske kan sånna saker som vill hjälpa mej kanske? Vill lägga in några foton på barnen i hedern..

Nu vet jag inte om jag fått till den där kontaktgrejjen ordentligt. Men om ni vill nåt så är det säkrast att lämna en liten kommentar tror jag tills jag fått ordning på det helt :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0