Sleepless

Sitter här med en mycket vaken Lillprins. Han vaknade för en timme sen och hade ljud för sej. Men det var inte direkt att han ville ha mat. Men 20 minuter senare ville han de. Och i samma veva vaknar ju givetvis Storprinsen, säkert av nån dröm. Och han som har myror i brallan ser att mamma minsann inte sover trodde att det var dags att gå upp..
För att han och pappa nu kanske ska kunna sova nån timme till tog jag Lillprinsen och gick och satte mej framför teven! Nu ligger han i min famn och har inga som helst planer på att sova.
Han har fått jobbig hosta igen. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mej till detta. Dom kan inte göra så mycket åt de känns det som. Men avvaktar nog ett par dagar och hoppas det försvinner av sej självt..

Nää vet inte riktigt varför kg ens började med ett inlägg. Men nu har jag fått gnälla lite.. Hoppas jag får sova snart igen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0