110208 - Tisdag

Idag är en ganska bra dag trots att jag gick upp klockan 05,00!
Har vart i stan idag och träffat bästaste syster Jeanette hennes lilla Bellis och bästaste Tant Tirre.
Vi begav oss ner till knalleland då jag sökte korgar till badrummet.. Utan någon lycka. Så får leta vidare en annan dag :D Så jag köpte lite kritor till Prinsen istället som han provmålade med direkt när vi kom hem. Jag fick mej 2 par nya skor! Helnöjd! Och när jag kom hem hade min nya mössa dumpit ner i brevlådan med. Kan det bli bättre? Efter knalleland begav vi oss till xl-bygg för att inhandla det där j*vla materialet jag blivit ditskickad för.. At släppa in mej i en brädgård är som att skicka in en kille på Kicks för att köpa en Mascara! :) Men jag lyckades hitta det jag skulle ha och kom därifrån med nästan en tusing mindre :( men det är det ju värt.

Hoppas mitt tyg kommer vilken dag som helst med. Så att älskade Fia kan komma hit och sy nya gardiner till mej. Jag kmmer vara dej evigt tacksam för att du vill göra detta till mej ♥ Hoppas det blir en och en annan duk med. Så trött på dom jag har. Kollade på nya idag men insåg att jag inte behövde köpa om tyget räcker till det med.

Nu ska jag gå en våning upp och se hur det går för dom. Har hela huset fullt med hantverkare idag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0