110212 - Lördag

Det har vart en relativt lugn och fin dag idag. Våran elis är här och grejjar lite. Jag har slängt ihop både en sockerkaka och lite lunch.. Känner mej ganska duktig. Dock finns det saker jag egentligen borde göra istället, men det är inte lika roligt :p

Igår var jag och Prinsen iväg till goda vänner i Limmared och fikade lite. Under tiden vi var där fick jag ett sms om att jag fått ett paket att hämta!! Mitt tyg! Så på måndag ska jag och bästaste Fia ha gardin-fixar-dejt! Ska bli så kul! Dels att få träffa Fia som jag inte träffat på så många år och dels för att få fina gardiner :D
Efter jag hämtat mitt tyg bar det av en sväng till ica för att handla lite. Det var lagom med folk och det tog ingen större tid. Väl hemma var det dax att sätta igång med lunchen och sen när jag skulle sätta igång kaffet lagom till Farbror Johan skulle komma så försvinner strömmen! Neeeej! Pannan var igång och det är ju ingen vidare bra idé att strömmen försvinner till en fläktstyrd panna! Så det var bara att leta reda på en ficklampa och sen ta sej ner till pannrummet. Men som tur va så va det inte så mycket i den så jag slapp att plocka ur glödheta vedträn :)
När strömmen kom tillbaka så var jag snabb som attan att sätta på kaffet. Sen kom och gick strömmen hela eftermiddagen. Så tråkigt det är att inte ha nån ström. Kan ju inte göra nånting alls.
Kvällen blev jättelugn. Vi sjönk ner i soffan och tittade på Lets Dance. Mycket annat blev det inte. Lika bra de :D

Vad hittar ni på?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0