110216 - Onsdag

Har jag nån gång sagt hur mycket jag avskyr att vara förkyld? Annars så säger jag det nu! Jag hatar att vara förkyld!! Nog för att man inte känner nån som helst smak på saker och ting man äter, men att behöva hosta sej genom en hel natt, nä det orkar man inte med! Jag har vaknat och fått sätta mej upp flera gånger. Men då har jag varit så satans trött att jag somnat sittandes typ. Herregud, jag känner mej som en zombie. Tur att Prinsen är på Dagis så jag får lite lugnt och skönt..

 

Badrummet börjar närma sej klart nu. Igår va röris här och fixade det sista och på kvällen var Prinsens Farfar här och grejjade lite han med. Badrumsskåpet och duschhållarmojängen kom på plats. Det målades lite i taket. Farfar började med skåpet som ska vara under handfatet. Så nu känner man att det börjar bli färdigt iaf. Och det är väldigt skönt! Ska bli skönt att ta sej en dusch där och veta att det inte är svinkallt på golvet eller i hela rummet när man kommer ut..  Så till helgen hoppas jag att det blir invigning :D

 

Åhh, jag känner för att hitta på nåt riktigt skojjsigt.. Men jag vet inte vad. Samtidigt som jag känner att jag borde vara hemma och bara vila upp mej. Lite beslutsångest där då! Men nu kom jag på att vi ska ju till BVC och göra extra viktkoll idag + göra glutentest. Det hade jag precis glömt av.. Tur jag kom på det så jag inte hade åkt nånstans :s


Kommentarer
Mannen myten

En extra dags vila är aldrig fel när man hostar::.

Hoppas att invigningen blir bra =)

2011-02-19 16:22:07
URL: http://www.tourettebloggen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0