1:a Februari

Första dagen på årets andra månad redan. Tycker inte det var längesen vi sa "Gott Nytt År" Tiden går sjukt fort nu tycker jag. Och eftersom den går så fort betyder det att det borde vara vår snart.. Eller?! Jag längtar efter våren. Solen som värmer, vårkänslor, slippa palta på sej massor med kläder, gräsmattan som kikar fram.. Ja massa positivt finns det. Kommer den snart?

Idag har vi inte gjort jättemycket faktiskt. Prinsen har vart på dagis för idag vaknade han bra tid för det. Så när han var iväg på dagis så hade jag besök av min goa Cissi! Tjôta massa skit och drack kaffe. Jag fixade i ordning lunchen så att det bara va att äta när Prinsen kom hem, han var inte så jättesugen på att äta dock. Tror han har lite ont i sin lilla mun. För det är 2 bissingar på G. Efter lunchen kom Tant Helen en stund för lite kaffe och tjôt! Vi åkte sen till stan för att hämta ett däck och för att handla lite. Jag gjorde något idag som jag aldrig gjort förut... Jag åkte och handlade i mysbyxor! Detta kändes mycket konstigt då jag aldrig under mina (snart) 28 år aldrig har åkt och handlat i mysbyxor. Okejj, jag kanske gjorde det när jag var liten men då bestämde ju inte jag direkt vad jag skulle ha på mej.. Men det gick bra iaf! :D

I morgon har vi nog ingenting bestämt tror jag. Vi kommer att få en paus i renoveringen iaf då pappa Nicke ska iväg på möte. Känns ganska skönt tycker jag. Ska bli lugnt och fridfullt hemma efter jag lagt Prinsen för första gången på 3 veckor. Underbart!
Så!
Är det någon som kanske är sugen på lite kaffe så är det bara att höra av sej..

Bjuder på en bild från dagen! Prinsen ville ha med sej Elefanten i gungan...



Kommentarer
Jeanette

Se! Man överlever att åkan och handla i mysbyxor! :D Bland det skönaste som finns :P

2011-02-02 07:40:23
URL: http://mammajeanette.webblogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0