Bläääääää

Känns inte riktigt som min dag idag.. När jag vaknade imorse kände jag att det var något som inte skulle bli bra idag.. Usch vad skrämande rätt jag hade.. Måste köpa nya stötdämpare till min bil.. Och det är ju kanonbilligt.. Inte!! Tur man känner lite folk på volvo så att det blir snabbt fixat.. Men ändå.. Min Gekås-resa ligger lite illa till nu kan jag säga.. Men jag vet inte vad jag skulle behöva köpa där ändå direkt så det kanske inte blir så dyrt nödvändigtvis.. :D Önska kan man ju alltid, haha!
Men imorn ska iaf bilen in till doktorn.. Måste bara ringa Prinsens farmor och fråga om han får vara där under tiden..
Nej, nu ropar Prinsen!

Tjingeling!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0