Uff!

Jag gick upp klockan 05,00 idag! Ja, ni läste rätt. Detta tack vare att Prinsen skrek. Så jag tänkte att jag går upp så jag får kanske 5 minuter egentid. Det är viktigt för mej annars kan jag bli på dåligt humör. Om jag inte får i mej mitt kaffe som jag ska så är det kört. Och min egentid varade ända fram til 07,30!! Detta var ju både bra och dåligt! Jag hann tända i pannan och gå ut i stormen för att kata in lite mer ved :D Duktigt va? Jag kände mej himla duktig iaf.. Haha.. Had eja vetat att han skulle sova så länge hade jag tagit mej en susch med. Men jag var u lite osäker på det, så det får vänta tills han tar sin nap. När han har gjort det och möjligtvis fått i sej sin lunch blir det att styra bilen mot stan för en träff med Moster Jeanette och Kusin Isabell! Möjligtvis Tant Tirre med. Har ju inte pratat med henne idag. Men det kommer väl :)
Efter det ska jag och Prinsen åka till XL-bygg för att hämta det där materialet vi inte hämtade igår. Sen hem! Puhh.. Helst av allt hade jag faktiskt stannat hemma idag med. Men käner att jag behöver träffa lite folk!

Grattis till min Kusin Angelica som igår fick en liten Prinsessa!


De underbara Kusinerna! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0