Jobbigt

Varför ska allt vara så jobbigt för? Jag brukar tycka om att grejja och pilla hemma. Städa och bara plocka undan lite brukar jag tycka är skojj. Men allt det ger mej sån sjuk ångest nu. Alla dom små saker som att bara gå in på ICA och köpa lite mjölk är omöjligt för mej. Jag har tappat gnistan helt och hållet. Alla lätta saker blir väldigt svårt. Ingenting är roligt längre. Jag har inget som jag direkt ser fram emot längre. Och när jag inte gör nånting hemma så får jag hjärtklappning och dåligt samvete!
Att bara köra Prinsen till dagis är en hel vetenskap. Det är jobbigt att få på honom kläder och sätta han i bilen. Detta som brukar vara "a piece of cake" i normala fall!
Nej! Något måste hända nu! Måste fixa till detta, såhär kan man inte må!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0