12:e november 2011

God lördag gott folk! Inatt har vi sovit ganska så illa. Lillprinsen har haft ont o magen, vilket började redan igår kväll.. Men han somnade runt 9 tiden. Sen vaknade han kvart i 1 och ville ha mat. Han somnade när jag la ner honom i sängen som tur va. Då jag kände mej som en levande död! Värre va när han sen vaknade halv 5 och ville ha mat. Då kunde han inte riktigt komma till ro, så han fick ligga hos mamma o pappa. Då kände han sej trygg och somnade en stund. Tills storebror vaknade vid halv 7, då skulle han minsann upp med. Hade jag fått välja så hade jag legat kvar nån timme, men då Nicke skulle iväg och byta fönster hos våran bilmekaniker så va vi ju tvugna att gå upp till storebror. Men med lite kaffe i magen och jag kände mej genast lite piggare. Nu ligger lillprinsen i babysittern och sover en stund. Han är nog inte helt nöjd då han ligger och knorrar lite. Men han är iaf lugn :)

Nu ska vi göra oss klara för att åka till moster om nån timme. Så får vi se om vi åker en sväng till Leos Lekland med så storprinsen får göra av med lite energi..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0