15:e November 2011

Mitten av November och ingen snö inom synhåll än.. En del säger att det ska bli "ryssvinter" i år och en del säger att det blir milt.. Vet inte vad man ska tro på. Men kanske lika bra o ställa in sej på att det blir snorkallt! Så blir man inte besviken :)
Idag när vi vaknade hade vi -4 grader! Brr!! Och "som tur va" så hade vi tagit sovmorgon så vi slapp gå ut i detta kalla :) Och när jag ringde till dagis för att säga att han inte kommer skrattade dagisfröken lite och sa " ja ni är de 3:e som ringer och säger att ni tagit sovmorgon " :) Haha!

Lillprinsen har sovit jättebra inatt, han fick mat vid halv 9 igår och han vaknade 4,40 och ville ha mat! Såå stolt jag blev över min gosegjiis! Nu ligger han i babysittern och sover :) Och den stora killen leker och busar :)

Funderar på en tripp till mormor idag. Men vi får se! Just nu känner jag inte för det, men om nån timme eller så kommer jag bli så rastlös så jag knappt vet vad jag heter. Och det är ganska skönt o komma från hemmet lite med. Jag städar ju bara när jag är ensam hemma. Men nu behöver jag kanske inte städa idag så det e ju bra :) Har en maskin tvätt jag måste köra bara!

Nää, nu tog fantasin en abrupt vändning..
Men håll ut, I'll be back soon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0