16:e November 2011

Ytterligare en dag närmre helg! Och då bär det av till Gekås med mamsen, julklappshandling. Och den stora terroristen får vara hemma med plastmormor :) Känner inte att jag vill ha med mej båda barnen dit faktiskt.. Leo är ju inte så uppmärksammhetskrävande än.. Han är nöjd (oftast) bara han får mat och sova lite. Och dessutom sitter han inte i vagnen och säger till allt han ser: " Jag ha den!" Så vi bokade en tid med plastmormor och han brukar inte ha ont av att va med henne :)

Just nu sover båda barnen, Max va helt utslagen efter dagis att han ville gå och sova direkt när vi kom hem. Och givetvis fick han göra det. Han har kommit in i en period där han gärna sover lite längre på morgonen, inte för att jag gnäller över det, men ska han till dagis blir det så himla stressigt att få båda klara till kl 8 om vi vaknar 7,15. Och då ska jag hinna få i mej kaffe med.. Idag var en sån dag då vi vaknade lite sent men vi hann ändå till dagis :)

Annars händer här inte mycket idag vill jag lova.. Ska väl ta tag i min bästa kompis, disktrasan och ge mitt kök lite extra kärlek eftersom det inte fick nån kärlek alls igår. Skulle kanske passa på o dammsuga med när dom sover ..? Japp! Så får det nog bli..

Moooooot städskåpet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0