22:e November 2011

Hann aldrig göra ett andra inlägg igår.. Men nu kanske jag hinner med ett litet iaf :)

Ullaredstrippen gick jättebra, Leo vart hungrig direkt när vi kom dit. Så vi uppsökte en fikaplats och passade även på att ge Storprinsen en smörgås med. Så han inte skulle bli hungrig bara en timme senare än lillebror.. Leo sov så gott i sin vagn efter maten och vaknade först när vi kom hem runt 13 tiden. Max däremot satt som en duktig kille i kundvagnen hela vägen genom den stora butiken. Han gnällde lite några gånger men det hade vi ju faktiskt redan kunnat lista ut med tanke på att han ändå hade feber.. Men han var iaf jätteduktig. Jag fick köpt alla resterande julklappar och även en babygunga till lillprinsen. Han har kanske inte riktigt börjat tycka om den men jag ger inte upp hoppet om det än. Får väl försöka sälja den om han inte tycker om den. Har sett att det ligger massa ute på Blocket och Tradera, så det blir nog inte jättesvårt att bli av med den isf. Men jag får nog ge det ett par veckor till..

Idag har vart en sån där gnäll-dag från båda barnen. Storprinsen har feber och ont i halsen, kanske inte så konstigt så som han hostar hela tiden. Lillprinsen har bara ätit känns det som hela dagen.. Just nu ligger han dock i babysittern och sover en stund men han vaknar säkert snart igen. Undrar om det kan vara för att jag ville grejja och fixa med adventsljusstakar idag som dom vart lite extra gnälliga? Säkerligen! Men får väl ta tag i det när sambon kommer hem..

Så nu blev det ett litet inlägg iaf.. Håll till godo :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0