111003

Måndag var det då igen.. Vart flyger tiden iväg? Tyckte inte det var längesen det var fredag :s

Men iaf, helgen har passerat och vi har vart på 30-års kalas och 27-års fest :) Det var mycket trevligt! Tanken var att vi skulle gått till Bygdegården i lördags men då jag inte riktigt kände för det så åkte vi istället till Ari och Veronika och firade henne på hennes dag :)
Det var jättetrevligt. Bara nytt folk.. När klockan hade blivit lite över 12 så kände jag hur det började trycka i magen så jag sa till Nicke att vi borde åka, men det tog ytterligare 1,5 timme innan vi kom iväg... Men det var falsklarm som vanligt :( Hoppas inte att det tänker hålla på såhär i ytterligare 3 veckor.. Då kommer jag ju bli knäpp..
Vi fick lite sovmorgon igår då min mamma var här med Prinsen i lördags, eller ah hon kom ju redan i torsdags och är kvar ännu om i fall att vi skulle behöva åka in..
Jag och mamma gav oss iväg och handlade lite, när vi kom hem så var det så tyst, då visa det sej att Prinsen somnat i pappas famn precis efter vi åkt :)
Cissi var här en sväng och drack en kopp kaffe och tjôta lite skit :) När hon åkt så kom brorsans tjej och klippte mej, helt underbart att bli av med lite hår. Så idag ska det bara i lite färg :) Prinsens farfar kom en sväng han med, så här var det full fart igår. Nicke klippte gräset för sista gången i år (hoppas jag)
Sen var det dax för bad för grabbarna och jag själv tog en underbar dusch! Sen spelade vi bingolotto och bara myste!

Idag är dagis stängt så Prinsen får spendera dagen hemma med oss.. Kan vara skönt för oss alla ändå :) Inga planer alls för dagen, men nu börjar jag känna mej lite rastlös.. Men vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Dammsög gjorde jag igår, köket är i hyfsat skick och ingen vidare tvätt har jag heller.. Får fundera på detta lite!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0