14 dagar

Ännu en helg har sprungit förbi oss! Igår på dagen var min bror och hans tjejs son här och lekte med oss :) Jag körde hem dom framåt eftermiddagen, och åkte hem för att göra mej i ordning för kvällens fest! Sambons chef har fyllt 50 år och nu var det dax att fira honom.. Det var en fantastisk fest med god mat, trevligt folk och massor med underhållning. Jag förstår inte hur underbara Susanne har hunnit med att grejja allt detta! Hon är en klippa! Allting klaffade helt och hållet.. Längesen jag hade så trevligt! Framåt tio tiden kände jag lite småvärkar, men jag gick ut och satte mej utanför en stund och pratade med lite folk och kände hur det sakteliga avtog. Jag kände inte att det riktigt var läge att åka till förlossningen med en icke så nykter sambo :) Haha! Frågan är bara vem som skulle kört oss in :) Men idag har det varit lugnt med värkar. Vi har vart iväg en sväng hos Prinsens farfar och fikat. Annars har det väl inte vart en så effektiv dag.. Men skönt det med :) Nu har vi duschat och badat hela familjen och vi har myst ner oss i soffan för kvällen. Imorn är det dagisdax igen och ett BM-besök för min del.. Alltid lika mys och lyssna på Loppans hjärta! Annars är det en lugn dag i morgon! Känner inte att jag orkar med så mycket. Eller för den delen vill åka så långt bort med tanke på de värkar jag haft. Så är nog klokt att stanna hemma och grejja istället..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0