16

Nu är det "bara" 16 dagar kvar tills den lille skrutten beräknas komma. Mina känningar har börjat att avta tyvärr så vi får nog allt vänta på den lilla loppan.
Idag kommer min mamma igen :) Men först är det dagis och lite handling som står på schemat. Har precis tagit mej en dusch, skönt när man har en snäll Prins som låter en göra det på morgonen för det är den bästa tiden att duscha på tycker jag :) Duscha av sej nattsömnen!

Imorn är det 50-års kalas för Nickes chef. Ska bli himla kul, längesen jag såg fram emot nåt. Men detta har jag väntat på. Att jag inte har längtat efter nåt kan nog bero på att jag haft så ont och vart trött.. Men nu känns det som om jag fått helt ny energi :) Och då får man ta vara på de :)
Sen får vi se hur länge mamma stannar hos oss. Hon ringer varenda morgon då hon inte är här för o kolla hur jag mår och känner mej! Skönt att det finns nån som gör det med :)

Haha! Igår när jag va nere i Kinna så var det en tant som kom fram och sa att hon tyckte Max va så himla fin, och frågade om han var min! Jaaa, sa jag.. Så fick hon syn på magen och sa "Jasså han ska bli storebror med, hur länge har du kvar?" "Ja det är inte mer än 17 dagar" sa jag.. Hon backade ett par steg och sa "Nääe de tror jag inte på, du är ju så himla liten!" Haha!
Lite kul!

Häpp! Snart dax att placera rumpan i bilen!
På återseende.. Eller säger man kanske återläsande/skrivande...? Hehe!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0