Söndag 16/10-2011

Oj oj oj sikken energi jag har idag! Va ute en sväng på förmiddagen och plockade in Prinsens uteleksaker och kastade in lite ved! Sen gick vi in för brorsans tjej skulle komma och frisera Prinsen inför dagisfotot imorn :) När Prinsen lagt sej gick jag ut för att plocka in de sista grejjerna, täcka in grillen och sopa av altanen! Nu är det bara 2 blomkrukor kvar men dom får allt Nicke ta när han kommer hem för dom orkar jag inte lyfta.. Så nu är vi redo för snön :) Haha!

Igår kväll va vi hos familjen Vourela-Hall, alltid lika mysigt! Likaså denna gången! Blev inte jättesent då Nicke skulle upp o jobba idag!

Nu blir det nog lugna gatan resten av dan. Ska bara hänga lite tvätt, laga lite mat och ge köket sin dagliga dos av rengörning! Varför måste man göra det varje dag? Jag får dåligt samvete om inte köket får lite kärlek och ömhet varje dag.. Och det värsta som finns är att komma upp på morgonen och se disk ståendes, eller nåt annat för den delen! Jag vill ha ett rent och snyggt kök innan jag går och sover, annars kan jag inte sova ordentligt! Finns det nån mer än jag som känner så? Kanske inte är nån större nackdel..?

Och just nu finns det inga tecken på att Loppan vill komma ut heller :( Fast efter den här energibomben idag vet man aldrig :) Haha! Fast vet inte om jag vill att Tirre Pirre ska få rätt denna gången med! :p
Ingen som har nån gissning på när han behagar komma?


Kommentarer
Sofia Johansson

Snart tror jag!! Är inne och kollar varje dag om nåt är på g :-)

2011-10-16 20:52:37
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0