120408

God Söndag!

Påskaftonen blev helt och hållet en hemmadag. Efter att jag varit hemma och städat hela dagen kände jag för att hitta på nåt men vi kunde inte komma på nåt att göra. Så det fick bli hemmakväll med. Nicke slängde ihop en köttgryta, mums. Sen va det dags för Lillprinsen att nana för natten. Och Storprinsen va visst väldigt nanig han med och somnade i pappas famn. Så innan klockan var 18,30 så sov båda barnen i sina sängar. Kändes väldigt konstigt! Men väldigt skönt! Men jag är rädd för att Storprinsen vaknar snart eftersom han la sej så tidigt. Och klockan är nu 5,18. Så vi får se när han kommer upp. Han har börjat ta det som en vana att ta sej ur sängen och komma ner själv nu. Och jag tackar gud att han brukar komma framåt 6,30 och inte vid 2 på natten. Men imorn så byter vi ut hans säng då! Jag letar fortfarande tips på hur man bäst gör detta med att byta till stor säng. Är det bara att göra som vanligt?

Idag ska min fina vän Cissi och hennes barn komma hit och leka lite. Så sjukt längesen vi träffades nu. Kan inte riktigt minnas när det var sist. Men nu så blir det äntligen av :)
Och sen skulle visst grabbarnas Farfar och hans Nina komma med. Och i eftermiddag drar vi oss till Varnum till syster och grillar lite. Ska bli mys!
Så det blir full rulle idag kan man säga. Och inget mot vad det egentligen blir imorn då vi åker till Ikea.

Och nu så hör jag Storprinsen i barnvakten (5,25) Suck! Även Lillprinsen har gjort sej hörd. Ibland är dom riktigt synkade men aldrig på ett bra sätt! Men det va ju att räkna med att Storprinsen ville upp tidigt eftersom han slocknade så tidigt.

Nä men det va nog allt jag hade för idag. Det va inte så mycket men det får räcka :) Kommer ju inte på nåt mer att skriva om just nu :)

Vad hittar ni på idag då??


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0