120409

Go morron go morron!

Annan dag påsk va det idag då ja! Och dagen kommer vi ju då spendera på Ikea. Just nu känner jag inte alls för att åka "/ Men det kanske beror på att jag inte kan handla det jag skulle vilja ha!
Men det får väl bli en annan gång.
Hoppas bara ungarna sköter sej idag med!

Igår va vi ute och fixade lite med veden och kastade in en hel massa så nu är hela pannrummet fullt :) Skönt att slippa göra det på ett tag!
Sen kom grabbarnas farfar förbi en sväng. Storprinsen bara avgudar sin farfar! Dom krattade grenar i trädgården och Storprinsen fick åka med i skottkärran :) Åhh vad han tyckte det va kul!
Sen kom min fina Cissi med familj och fikade lite. Skönt att det va bra väder så barnen kunde vara ute och leka. Lillprinsen han låg mest i vagnen :) Haha!
På eftermiddagen begav vi oss till Syster med familj i Varnum för lite grillmys! Mums va gott det va!
Barnen fick sina påskägg med sina leksaker i :) Sen va det lite skagsmål då både Belle och Storprinsen fick bilar i sina ägg :) Haha!
Men det löser sej ju alltid! Som tur är!
Lillprinsen sov hela vägen hem, eller ah han slog upp sina blå strax innan vi va hemma. Som vanligt! :)
Han fick ny blöja och pyjamas sen lite mat och sen va det dags för sängen för honom.
Och han somnade ganska direkt, vilket jag inte trodde då han sov såpass mycket i bilen hem. Sen vaknade vi av att han fick en hemsk hostattack klickan 4! Han fick nappen men det hjälpte inte utan han skulle ha mat :) Men nu sover han iaf. Det tog lite tid för honom att somna om idag.
Men jag tror ju att den stora vaknar snart ändå så då är det slut på friden :) Haha!

Nu är det nog dags för påtår i mitt kaffeglas!
Ha en underbar dag! I regnet! Mouhaahha! :)


Kommentarer
Anna-karin

hej! jag länkar din blogg på min om det går bra? :) hopaps allt är bra annars. kram




Jessica

Självklart går det bra :) Ska fixa en länk till din med men har inte hunnit. Allt är jättebra här :) Hur e de med er?

2012-04-09 18:28:25
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0