120414

God Lördag!

Då va det helg. Men för min del känns det ju inte som helg då Nicke jobbar. Han har precis gett sej iväg. Då geävmaskinen stod på framsidan inatt så kommer la den stora kullen ner snart för han bör ha vaknat när Nicke startade upp den. Japp! Nu hör jag han komma nertassandes (5,56) Och den lilla killen ligger och pratar i sängen :) Tidig morgon för mina killar idag.

Igår va vi som sagt iväg i stan då mormor skulle köpa ny dammsugare. Vi passade även på att äta "lunch" på McDonalds. Storprinsen blev helt till sej när han förstod att vi skulle äta där. Han va faktiskt jätteduktig. Sen gick vi in på Willys och handlade lite grönsaker och annat smått och gott som saknades i skåpen hemma. Sen skjutsade vi hem mormor. Vi följde inte med upp till mormor då vi skulle köra in pappa till stan så han kunde hämta en grävmaskin. Så det blev sen kväll för båda grabbarna då dom somnade i bilen båda två. Men vad gör det. Så länge man inte behöver rucka på rutinerna varje dag så :D
Kvällen var ganska lugn. Det va ju fredag och Lets Dance. Men jag orkar ju aldrig sitta uppe och titta på hela så jag har inte en susning om vem som fick åka hem. Nån som vet?

Idag blir det ganska lugnt. I eftermiddag ska vi åka till fina Fia och hennes Bengan så ska dom hjälpa mej byta mina däck. Känner inte att jag vill tvinga Nicke till att göra det när han jobbat en hel dag och är trött. Så kan jag fixa det på egen hand så gör jag ju det. Dessutom får jag ju träffa Fia och snacka massa skit :)
Ska bli så skönt att få på sommaskorna nu, slippa det hemska vibrerandet!
Måste åka till min vän på volvo och felkods-söka bilen med. Det är nåt knasigt med den. Jag har mina misstankar och jag hoppas inte det är det "/ Då blir det hemskt dyrt.
Efter besiktningen ska vi börja leta bil på allvar. Finns ju ingen som vill köpa en bil som är precis i slutet av besiktningsperioden. Så i sommar hoppas jag att det står en ny bil på gården. Annars kanske vi vinner en på bingolotto på söndag :D Troooooligt!!

Näpp! Tror jag ska gå och slänga i en maskin tvätt. Såg att det behövdes :)

Ha en superfin lördag alla fina!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0