120426

God Torsdag alla fina!

Kan inte förstå att det redan är torsdag idag! Vart sjutton tar dagarna vägen? Kan någon vara snäll och stanna tiden?

Idag blir en hemmadag! Får se hur min rygg är när vi vaknat till lite. Just nu känns den hyfsat bra. Men jag måste försöka röja ur det sista i pannrummet idag.
Sen är det det där vanliga med att tvätta kläder ") Men min nya vän har tyvärr inte kommit på plats ännu. Nicke sa att han skulle gjort det som igår men han va tvungen att åka till sin chef och kolla på ett jobb.
Så jag hoppas den kommer in idag ")

Storprinsen ska till dagis idag med ") Ett tag trodde jag att jag fått med mej fel unge hem från dagis igår. Det va lite tjurigt men inte alls som det varit dom senaste dagarna alls. Tänk att så lite kan göra så mycket. Personalen på dagis tyckte han pratade väldigt mycket så dom trodde han tog igen dom dagarna han inte varit där! Haha! Men han pratar vääääldigt mycket. Ibland så knasar meningarna till sej och man kan inte riktigt låta bli att skratta lite åt honom ")
När jag hade hämtat honom så ville han vara ute en stund sa han. Och givetvis så fick han det. Sen kom han in en stund. Sen sov han ca 2 timmar på eftermiddagen där ") Då hann jag och mamma/mormor fixa till middagen och efterrätten, som igår blev en äppelpaj ") Så gjorde jag fläskpannkaka till middag. Sen va jag mätt i magen efter vi ätit! Jisses!

Hmm, funderar på om man kanske skulle baka lite idag ") Men jag är så trött på att baka det där vanliga, sylviakaka, bullar, sockerkaka och kladdkaka. Måste finnas nåt roligare att baka, som ändå är ganska lätt ") Nån som har nåt förslag?

Ni får ha en alldeles fantastisk dag allihopa!


Kommentarer
Fiddeli

Goomorron min Pussisgurka :) Ha en mysig dag <3 Kramiz

2012-04-26 07:20:41



En chic mammas bekännelser

samma här rutiner är viktigt, hailey började sova hela nätter vid 2.5 mån innan det vaknade hon oftast 2 ggr på natten för ammning. jisses vad han sover mkt :D härligt de !



händer idga?

2012-04-26 12:24:46
URL: http://frureinhold.se



LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

tråkigt att behöva ta ut :(

2012-04-26 15:38:22
URL: http://lillaelins.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0