120430

God måndag!

Känns lite konstigt att Nicke kan ligga kvar och sova denna dag. Men efter många om och men fick han va ledig :)
Men Lillprinsen och jag är dom enda som är vakna. Vet inte riktigt varför han ville upp nu. Nåt som stör honom säkert.

Idag är det ju Valborgsmässoafton! Och vi ska inte hitta på nånting alls. Barnens farfar kommer hit vid 10 tiden. Han ska hjälpa Nicke att fixa lite, bla i min tvättstuga, koppla in den nya maskinen och fixa till en bänk. Och äntligen ta ut den duschkabinen som stått där sen vi renoverade badrummet. Alltså över ett års tid. Den tar upp massa plats för mej där sden står. Men nu äntligen ska den ut :) Och min nya kompis ska få komma på plats :)

Igår va Familjen Vourela-Hall här! Johan skulle hjälpa Nicke med veden och Fia va med som sällskap till mej :) Dom 2 stora barnen va ute nästan hela tiden. När lunchen serverades va min stora kille så trött att han istället fick gå och lägga sej. Han sov ett par timmar och sen va det igång igen. Matvägrade till tusen! Men jag skulle iväg en sväng och under den tiden så hade Fia minsann fått i honom maten och jag möttes av en helt annan kille när jag kom hem :) När han ätit ordentligt på dagen blir han som en helt annan kille!
Jag menar hur kul kan det vara att tjura hela dagarna istället för att äta när maten serveras?

Lillprinsen har nu i 2 dagar inte riktigt sovit så bra på eftermiddagen. Han har inte ens sovi en timme alltså. Så igår satte jag honom faktiskt i bilen och passade på att göra några ärenden, bara för att han skulle sova en stund till. Och det gjorde han ju!
När han inte sover som han ska blir han ju så gnällig och tjurig fram mot kvällen nån timme innan läggdags. Och det kan ju vara lite frustrerande iom att vi då oftast äter middag och allt sånt ska fixas. Men men. Hoppas han sover lite bättre idag :)

På förmiddagen idag ska vi åka och handla lite.
Helt otroligt egentligen! Jag va ju och storhandlade i Onsdags! Så idag måste vi komplettera med lite mjölk och sånna saker! Såååå tråkigt!
Storprinsen sa igår att han ville följa med och handla. Men när jag nämnde att farfar skulle komma så ville han nog inte det :) Haha! Men när vi väl ska åka så ska han säkert med iaf!

Det ser ut att bli bra väder idag :) Så det håller vi tummarna för. Sol gillar vi!


Kommentarer
Sandra

Vi ligger på hotellrummet och vaknar till innan det blir lite shopping på stan innan vi åker hem.



Hur ska du tillbringa din valborgsmässoafton?

Puss

2012-04-30 08:01:24
URL: http://sandrasrum.blogg.se/



En chic mammas bekännelser

det är sol odag med, lite blåsigt men klockan är ju bara ung, hoppas på en fin dag :)



skall ni hitta på ? :)

2012-04-30 08:08:30
URL: http://frureinhold.se



En chic mammas bekännelser

samma här, helt underbart :D

2012-04-30 08:41:07
URL: http://frureinhold.se



Sandra

Låter inte helt fel det heller :)



Vad skulle du vilja se i min blogg?

Kram

2012-04-30 09:02:14
URL: http://sandrasrum.blogg.se/



The Edge

Handla komplettering är mitt dagliga kall i livet tror jag. Har alltid minst en kasse med mig hem efter jobbet.



Fin blogg - hade lite svårt att få flyt i läsningen p g a teckensnittet, men det är en vanesak antar jag.



Ha en fortsatt trevlig Valborg

2012-04-30 09:25:08
URL: http://edgeman.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0