Byta eller inte byta? Det är frågan.

Jag har nu i några dagar funderat över om man ska byta blogg-domän. MEN! Då kommer jag ju till problemet med alla inlägg jag har skrivit här under 4 års tid! Hur gör jag då? Jag vill ju att mina (få) läsare ska kunna gå tillbaka och läsa gammla inlägg med. Nån som kan sånt här? Kan man flytta över alla inlägg på ett snabbt, lätt och smidigt sätt? Lite inne på att flytta till Bloggplatsen.se eller blogger.com. Ni som bloggar där, vilken är bäst? Ska man hålla sej kvar på blogg.se? Jag menar det är ju snabbt och smidigt då jag har blogg.se's app i telefonen och kan lätt slänga ihop ett inlägg. Men jag har tröttnat lite på att det är svårt att ladda upp bilder och det tar lång tid för att göra det osv osv.

Förslag någon?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0