1/8

God Onsdag!
 
Almanackan visar 1:a Augusti idag! Kan det stämma? Vart tar dagarna vägen?
 
Gårdagen spenderades mest hemma. Jag och Lillprinsen åkte en sväng till stan för att handla mat och fixa mer färg :) Tack fantastiska Mattias! När vi kom hem grejjade jag lite inne. Och när Storprinsen och Pappa Nicke kom hem igen efter en tur i grävmaskinen så åt vi lite lunch. Barnen gick och la sej och vi reste lite ställning mellan regnskurarna.
 
Pappa Nickes Farmor och Farfar kom runt 15 snåret. Vi fikade lite och pratade skit :) Grabbarnas farfar kom vid 17 tiden och skulle grejja lite mer med altanen :) Själv gjorde jag egentligen inget vettigt alls. Va på alldeles för dåligt humör hela eftermiddagen. Men det dåliga humöret försvann framåt kvällen när vissa saker och ting ordnade upp sej! ❤ Det blir så bra!
 
Lillprinsen la sej runt 18 tiden och då grejjade jag lite inne, för att sen gå ut i kylan och va lite social. För fy tusan va kallt det va igår! Satt med 2 tjocka tröjor på mej på kvällen. Det ska ju va sommar för guds skull! Men nää! 16 grader är inte vad jag kallar sommar. Och vädergudarna kunde inte riktigt bestämma sej för vilket väder det skulle vart igår. Det hagla, åska, regna och solen lyste. Så det va alla årstider på en dag! Vi hoppas på bättre väder idag!
 
Dagen är oplanerad idag! Får se vad vi hittar på. Känner för att komma lite hemifrån men vet inte vad Pappa Nicke säger om det :) Haha! Så vi får väl se!
 
Suga på tån är gott :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0