Blixtar och dunder...

... Magiska under!

Jisses vad åskan går här! Och regnar som bara den. Har tänt lite ljus och jag och Storprinsen myser en hel massa medans Lillprinsen tar sin eftermiddagsnap.

Nackdelen är ju nu att vi inte har någon ström. Så att städa finns ju inte på kartan.
Tänk vad beroende man är av elen egentligen! Helt sjukt. Jag då, kan just nu inte göra ett skit. Kan inte spola vatten dvs inte torka några golv. Tack och lov dammsög jag innan strömmen försvann. Men nu då? Vi kan inte titta på film som vi brukar göra när det regnar.
Jaja! Vi hittar väl på nåt!

Vad gör ni i regnet/åskan?


Kommentarer
Tarja

Spela spel är mysigt i regnet :)

2012-08-08 16:00:48
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se



Jessica - Mamma till Max & Leo

Ja, Storprinsen va inte riktigt med på mina banor där :) Han ville hellre leka med sina bilar så då gjorde vi det en stund "/

2012-08-08 16:12:01
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0