Fredag 10/8

God Fedag!

Gårdagen va jättemysig. Va över hos grannen på playdate. En gammal kompis, Emma, va med där med hennes Birk som är nästan lika gammal som Lillprinsen :) Världen är bra liten ibland :)
Jag och grabbarna gick hem för att äta lite med Pappa nicke som kom hem på lunch. Sen la jag Lillprinsen och tog med mej Storprinsen över till Frida igen. Så underbart att våran barnvakt sträcker sej ända dit.
När Pappa Nicke slutat för dagen så skulle vi åka till stan för att hjälpa hans brors tjej med sin bil :) Men det va inget större fel på den :) Haha! Lite vatten som behövdes :) Inget att skämmas för Emma! Alla kan göra misstag :)

Eftersom vi då åkt till stan i "onödan" så passade vi på att åka upp till Marcus på lite kaffe. Då Storprinsen ätit dåligt under hela dagen så fick det bli lite hämtmat med! Och vips så va han på gott humör igen.
Vi åkte hem och slängde Lillprinsen i säng! Sen fick Storprinsen sej ett bad och efter en stund bums i säng. Själv va jag inte uppe så länge heller. Så himla trött nuförtiden "/

Idag ska jag hämta saker åt brorsan! Och sen bär det av mot stan för en lunchdejt med Bästaste Therese! Sen åker vi och helghandlar lite. Mamma/mormor ska följa med hit idag :)

Tack för idag, Slut för idag :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0