Tisdag 21/8

God Tisdag!

Idag är jag en trött tjej! Sovit jättedåligt inatt. Har nån konstig känsla i kroppen. Vet inte vad det kan vara.

Igår va det dags för dagis igen. Han blev lite blyg när vi kom dit. Men inte så konstigt kanske. Nytt folk och nya barn. Jag förstår honom.
När vi lämnat honom åkte vi för att handla med mamma/mormor. Sen åkte vi med hem till henne och tog en snabbkaffe och en macka. Sen va det dags att åka och hämta på dagis igen. Dom där 3 timmarna bara susar iväg "/

Sen åkte vi hem. Kände mej så rastlös men visste inte riktigt vad jag skulle göra. Så jag gick här och pillade lite. Storprinsen och Moster tittade på Scooby Doo. När jag skulle fråga honom om han ville ha lunch så satt han i soffan och sov :) Så jag la honom ner och bäddade ner honom. Han sov inte så länge så när han vaknat så åt vi lite lunch. Lillprinsen tog en liten nap på eftermiddagen.

Farfars Nina kom en sväng efter jobbet och fikade lite.
Moster fixade lite middag till oss och sen va det natti natti för barnen.
Storprinsen la sej före Lillprinsen igår. Men det är för att han har börjat krångla med sin välling. Han vill inte ha :( Så igår fick han en portion gröt! Så han är nog inget vällingbarn :( Dumt! Men han har krånglat nu 5 kvällar i rad så nu orkar jag inte bråka mer med det. Ska se om han vill ha välling nu på morgonen eller om han hellre vill ha gröt.

Så idag är det dagiskörning. Sen hem då röris kommer idag. Så idag blir det en hemmadag!
Ska bli skönt att få ordning på lilla toaletten och även lite ordning i tvättstugan!

Hoppas ni får en fin dag!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0