Torsdag 16/8

God Torsdag!

Redan Torsdag! Kan inte fatta det! Och halva Augusti har gått med!

Gårdagen spenderades hemma med mina små trollungar!
Jag tvättade lite, städade och röjde i sovrummet. Varför hamnar alltid ens egna sovrum längst ner på listan att städa? Men nu är det gjort och hoppas det kan hållas så!
Sen började jag att städa bilen, och blev lite irriterad över hur smutsig den va så den fick sej en tvätt med!
Sen va det dags för lite lunch, sen la sej Lillprinsen för sin eftermiddagsnap. Jag och Storprinsen grejjade lite ute. Annars va eftermiddagen väldigt lugn. Tog ut mej på förmiddagen :D Haha!

Idag har vi inte heller några direkta planer. Så blir nog en hemmadag idag med. Får se! Är dock lite sugen på att kanske göra nånting. Men vad..?
Pappa Nicke blir lite sen idag för han ska åka och titta på ett dräneringsjobb i stan.

Nää! Det va nog allt för nu!

Puss & Kram, Jessica!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0