Brr..

Fytti rackarn som jag fryser.. Lite svårt att sitta still och försöka plugga när det är så kallt inne som det är. När jag kom hem från dagis och slängde en kik på termomentern så stog inomhustempen på 14 grader.. Det är inte så varmt det. Men pannan är igång och jag hör hur det sakta men säkert börjar knäppa i rören :D Det gillar jag :)

Annars är det en fin dag idag, klarblå himmel och solen skiner. Kan inte bli mycket bättre. Tur jag inte ska spendera nån vidare längre tid ute idag :D Haha! Fint att titta på när man sitter inne med en filt och tända ljus :)

Nääe, nu ska jag ta mej en macka och sen hugga tag i läsandet :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0