Tisdag11/12

God Tisdag!

Äntligen funkar appen igen :) Lite bôkigt att göra inlägg genom safari. Dessutom kan man inte ladda upp bilder därigenom, därför har det vart lite fattigt med bilder :) Hoppas ni överlever :)

Jaha.. Tisdag dårå..
Dagis och plugg.. Vad mer kan man säga..?
Pappa Nicke kommer hem jättesent idag. Efter jobbet ska han åka till Lidköping en sväng. Vad han ska göra där är en liten hemlis.
Men han kommer hem jättesent iaf.
Så blir väl bara massa bus och mys när gangstrarna kommit hem från dagis!

Igår fanns inte riktigt motivationen till att plugga. Jag fastnade och fattade inte vad jag gjorde. Blev sjukt frustrerad. Och min lärare var inte tillgänglig att fråga om hjälp. Frågade Kicki och fick ett ganska bra svar. Men fattar fortfarande inte till fullo. Se om min lärare är tillgänglig idag!

Igår va en sån dag då jag hellre gjorde annat. Men när väl sirapen i pollettröret försvann så gick det ganska bra :)
Fick gjort lite uppgifter från boken och kollade igenom den nya inlämningsuppgiften som säkert inte ska vara några problem att fixa. Men det går säkert att fastna på den med.

Innan jag åkte för att hämta mina gangstrar så förberedde jag maten lite, skalade potatis och gjorde en ugnsfalukorv.
Och Storprinsen krånglade som vanligt.. Lillprinsen, ja han bara äter :) Men han har börjat vilja äta själv nu "/
Vet inte om han får göra det på dagis. Får fråga idag om jag kommer ihåg.

Och nu är det igång igen!
Igår kväll så åkte det polisbilar här, inte en vanlig syn kan man säga här i lilla Roasjö.
Men igår kväll så hade våra "grannar" (ja inte riktigt grannar) haft inbrottsförsök. Så nu åker det nån liga här igen. Och jag är inte alls bekväm med det.
Avskyr sånt. Allra helst när man vet att man ska va ensam hemma ikväll..
Uscha!
Detta är vad jag vet det andra stället som haft inbrottsförsök på ganska kort tid.
Ja, sen kanske de inte går på vårat hus då vi inte har ett fristående garage eller en verkstad. Men man vet ju ändå inte.
Man vet aldrig vad de är ute efter.
Nu vet jag inte ens vad det är för bil det handlar om som åker runt..
Får undersöka saken under dagen.

Nä usch vad jag babblar!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0