VARNING!! - Deppinlägg!

Måndag!
Ångest!
Vet inte varför jag nu känt såhär i några dagar.

Dopkorten gick ut i förra veckan, och vi har fått besked redan att några inte kan komma "/ Väldigt tråkigt, me jag visste som sagt att det kunde bli så. Me jag kan inte hålla på att rätta mej efter folk hela tiden. Sen finns det andra människor som hakar upp sej på andra saker som jag tycker är jättetråkigt! Men vad det är tänker jag faktiskt inte ta upp. Kände bara igår att jag skiter i allt nu och ger fan i att ha nåt dop överhuvudtaget! Men nä! Min lilla kille ska också få en dag där han står i fokus!
Men blir så jävla depp bara. Folk gör fan inget annat än gnäller på allt. Allt från att det är kallt till att det finns en snorbuse i näsan!
Jag har helt ärligt funderat på att onaktivera mitt Facebook-konto för ett tag! Bara för att slippa se alla jävla gnälliga statusuppdateringar om folk som är patetiska, sjuka i huvet, deras föräldrar gör si eller så! Herregud! Håll sånt för er själva! Visst jag kan väl kanske med vara gnällig, men jag Facebookar inte mina problem. "Ahhh har sån jävla mensverk!" "Ahhh jag kan inte sova" "Ahhh jag vill inte gå och jobba" Ge er för helvete!!

Så nu har jag gnällt ur mej det!
Känner me ganska ur balans om man säger så! Men jag hamnar väl på fötter igen om ett par dagar skulle jag tro..

Idag är storprinsen hemma från dagis, han kändes väldigt hängig imorse.. Ingen idé att skicka honom då tycker jag. Jag menar han behöver ju inte gå varje dag!
MEN! Jag kom på att jag måste ut och åka idag ändå! Har lite paket jag måste skicka iväg till folk som köpt kläder av mej på Tradera! Vet inte om jag kanske kan vänta med det tills imorn för jag har en auktion som avslutad om en dryg timme! Och jag har inget annat ärende jag måste uträtta när jag ändå är ute heller. Helst hade jag väntat till Torsdag då vi ska till BVC. Men det går ju inte.
Jaja! Får se hur vi gör!

Annars är det väl inget nytt! Nu ska jag fortsätta gnälla i det tysta, alldeles för mej själv!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0