Fredag 20/7

God Fredag på er alla!
 
Fredag idag dårå! Idag blir det en ganska så lugn dag hemma. Grabbarnas moster och kusin Isabell kommer nog ner en sväng :) Och i eftermiddag ska Storprinsen åka med mormor till min extramamma i Länghem. Så ska packa lite kläder och sånt till han under dan. Måste tvätta idag med. Lillprinsen har gjort åt en jäkla massa kläder, ja Storprinsen med för den delen!
 
Igår så åkte vi till Knalleland då Fina Therese skulle köpa lampa på Ekohallen. Hon hitta en jättefin lampa :) Sen åkte vi över till Rusta! Men där hittade hon inget alls. Vi passade på att gå in på Jysk med, och där hittade jag stolsdynor till våra köksmöbler! Äntligen! Sen åkte vi och hämtade upp "Bobbo" och åkte hem till mamma/mormor. Det märks att Storprinsen avgudar sin "Bobbo"! Han gick efter honom hela tiden vart han än skulle. Haha!
När vi fikat lite så skulle vi åka och handla. Men Lillprinsen somnade i bilen så mormor satt kvar medans jag gick in och handlade. När jag kom ut så sov Storprinsen istället och Lillprinsen va vaken :) Haha! Han e ju lite knäpp. Han kan inte sova i bilen när den står still. Han vaknar med en gång om man stannar och stänger av. Sen åkte vi hem och fixade till lite mat. Grabbarnas farfar kom och skulle hjälpa Pappa Nicke lite med balkar till altantaket.
Annars var det en väldans lugn dag igår!
 
Have a najs day!
 
 

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0