Göttans

Fantastiskt väder vi har idag.
Vi gick ut vid 9 tiden och jag skulle vända på Storprinsen stol i bilen. Men lagom då vaknade Lillprinsen som tog en liten nap på 45 minuter. Men han fick sitta i vagnen medans jag fixade till stolen.
Sen åt vi lite frukost ute på altanen :) Man får allt passa på när den gula underbara saken visar sej! Man vet aldrig när den hälsar på nästa gång :)

Nu sover Lillprinsen lite lunch. Men lunchen ville han inte alls äta. Antingen har han superont i munnen eller så var han för trött. Får prova när han vaknat igen.

Måste verkligen åka och handla lite sen. Men den lusten finns bara inte. Tyvärr klarar vi oss inte till imorn för då har vi ingen frukost "/ Jävla dilemma! Suck!

Har ni en bra dag?

Kommentarer
Fiddeli

men kan inte Nicke handla me sej frukost, så slipper du åka vareviga Dag, imorrn e ju våran "myspysdag" så då ska du ju ändå till stan ju ;)

2012-07-03 12:25:44



Jessica - Mamma till Max & Leo

Jag tänkte med på det. Men måste ändå köra Nicke till Sexdrega sen så han kan hämta sin bil för han ska köra hem grävmaskinen hit. Så jag passar på då. Imorn blir dumt att handla då vi inte ska hem innan kalaset "/

2012-07-03 13:44:45
URL: http://Lillafrokenkarlsson.blogg.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0