Lördag 14/7

God Lördag!

 

Härlig natt! Sovit nästan hela natten:)Helt underbart!

Igår så packade jag in grabbarna i bilen ganska tidigt för att åka och handla. Kände att vi behövde komma iväg så att vi kunde komma hem igen. Då det fanns saker som behövdes fixas hemma innan min mamma och Göran kom. När dom hade kommit så påbörjade vi lunchen som blev lite sen. Sen blev det lite kaffe och slapp i soffan. Gick över och kollade till grannens katt. Och gav han ny mat och så. Sen blev det lite bus med barnen innan grillen tändes. Sen blev det matkoma! Gudars! Att grillat kan vara så gott! :)

Idag blir det nog inte så mycket mer än igår. Mamma och Göran ska vara kvar. Göran åker ikväll men min mamma stannar till imorn iaf. Kanske lite längre. Min extramamma kommer en sväng idag med. Så ska flörta lite extra med henne om hon har lust och sy lite mer gardiner till mej :) Haha! Hon har gjort alla gardiner i hela huset snart, förutom i köket :)

Pappa Nicke ska jobba idag med :( Men förhoppningsvis är det bara idag och inte imorn med. För imorn åker vi nog till Leo'Lekland :)

Är det nån som vet vart man kan köpa sånna påstrykningsbilder till tyg, typ ganska billigt? Ska ha till grabbarnas rum. Nåt häftigt :) Haha! Till Storprinsens rum vet vi ju alla vad Det kommer bli :) Blixten McQueen! Haha! Finns inget annat i denna värld för honom!

Nä det va nog allt för mej :)

 

Mammas knäppo ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0