Måndag 16/7

God måndag!
Ny vecka och nya möjligheter!
 
Igår blev det en tur till Leo's lekland så att Storprinsen fick springa av sej lite. Min fina Therese va med och även grabbarnas "Bobbo"! Storprinsen drog i Bobbo hela tiden även om han va helt slut :) Haha! Men när han lägger huvet på sne och säger "snääääääälla" kan man ju inte neka honom direkt! Haha! Efter Leo's så åkte vi med hem till Therese och drack en kopp kaffe innan vi åkte hem. Pappa Nicke jobbade sent och vi behövde inte skynda oss hem. Så då passade vi på :) När vi kom hem va det nästan direkt läggdags för Lillprinsen. Storprinsen fick va uppe en liten stund då jag trodde Pappa Nicke skulle hinna hem innan. Men det gjorde han inte :( Igår ville Storprinsen inte ha nån välling utan han skulle ha macka! Och det gick ju bra det med!
 
Idag ska vi väl inte göra alls så mycket. Blir hemmadag iaf. Ser att jag (återigen) behöver dammsuga! Syns absolut inte att jag gjorde det i fredags. Sen blir det väl lite tvätt och sånt. Annars väldans lugnt.
 
Lillprinsen har börjat att sova längre på morgonen igen. Det är jätteskönt! Så numera så går han upp vid 6 ungefär. Så jag får en liten stund för mej själv på morgonen iaf! Han har ju som sagt med börjat ställa sej upp mot saker. Och nu går det fort. Han har till och med lärt sej hur han gör för att komma ner på rumpan så nu står han inte och gnäller för att han inte kommer ner :) Han är ganska våghalsig den där lille. Han ställer sej upp mot bordet t.ex och sen släpper han ena handen och håller bara med en hand. Så jag tror inte att det dröjer hiskeligt länge till innan han går kanske. Han har börjat visa intresse för trappan upp till övervåningen. Och det är lite svårt att sätta en grind där, för vi har bara en vägg att sätta den i. Får fundera på en lösning till det.
 
Men det va nog allt för mej!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0