Måndag 23/7

God Måndag!
 
Uff! Jag är helt slut i kroppen efter all bärande av virke igår. Men bra blir det! :)
 
Ja igår så kom Nickes Pappa vid 10,30 tiden ungefär för att hjälpa till med taket. Innan dess hade vi tagit ner de tegelpannorna som skulle ner, tagit bort den gamla pappen och rivit lite. Så när Anders kom så började dom sätta takstolar. Nickes brorsa va snäll och kom med. För det är helt otroligt va upptagna alla människor helt plötsligt är när man behöver hjälp. Men det gick jättebra igår ändå. Förutom att vi saknar lite råspont som jag fått i uppdrag att hämta! Så det fixar jag när jag ska köra hem mamma/mormor idag. Så ikväl ska den sista råsponten sättas och sen lägger dom på teglet och sen är det småfix kvar! Så skönt att det äntligen är på nu. Jag hann inte ta en "före" bild men jag tror att jag nånstans har en på datorn. Så ska ni få se hur det blir.
 
Igår kom även min stora kille hem! Gud så underbart att ha honom hemma igen! Han har haft det superbra! Han sov en stund i bilen när som kommit. Och han somnade jättegott igår kväll. Han blev ju superglad när han såg att både farfar och farbror va här när han kom ut ur bilen :)
 
Idag blir det då att åka och lämna mamma/mormor och hämta råspont. Måste springa in och handla lite lätt med.Lite mjölk och så..
 
Hoppas ni får en fin dag!
Ska bli jättefint väder heeeeela veckan visst! :)
 
9 månader (igår)

 

 

 

Kusinmys i Varberg


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0