Onsdag 11/7

God Onsdag!

Halva veckan har nu nästan gått! Skönt! Snart helg igen..

Igår fick vi besök på förmiddagen av Cissi och hennes grabbar. Alltid trevligt att träffa dom! :) När dom åkt så tog jag med barnen hem till mormor. Chansade faktiskt lite då Storprinsen till synes va näst intill feberfri och jag höll på att klättra på väggarna efter 3 dagar hemma! Men det skulle jag inte ha gjort! Hans feber kom tillbaka igår kväll :( Dumma mej! Pappa Nicke jobbade sent igår så vi hade lite myskväll när vi kommit hem och Lillprinsen lagt sej. Han har mer och mer börjat visa att han inte vill ha välling mer. Så nu får vi hitta på nåt annat. Nu på morgonen så sa han att han inte ville ha välling alls och igår kväll tog det sån himla tid för honom att dricka en halv flaska bara. Ganska typiskt då jag köpte ny välling till honom igår "/

Idag får det då bli en hemmadag. För det är en seg feber han har "/ Inte fullt så varm idag men ändå varm. Får ringa nertill VC sen och se vad jag ska göra. Han är lite täppt i näsan men inget mer. Konstigt! Måste försöka röja lite i vårat sovrum idag om tid finnes och barnen sköter sej. Det ser ut som en tornado gått genom där. Men det blir ju lite så när Lillprinsen sover där känner jag. Lättare att hålla ordning där inne när han flyttat ut kanske :) Lillprinsen sover fof :) (5,57) Han gastade lite för en timme sen men jag lät han ligga och han somnade om :) Gudars så skönt!

Jag va uppe extra tidigt idag.Pappa Nickes klocka ringde kl 4 och jag vaknade givetvis då och jag va så kissenödig så jag kunde verkligen inte somna om "/ Så jag gick upp då. Så jag kommer väl vara helt död ikväll "/

Ni får ursäkta att inläggen är väldigt jobbiga att läsa. Sen den senaste uppdateringen av bloggappen så funkar inte radbytet! Blir så sne'! Men jag gör vad jag kan för att det ska se någorlunda bra ut och att det ska få lättare att läsa.

Vädergudarna ser ut att vara på våran sida idag. Så vi hoppas att solen kan vara med oss hela dagen så vi kan få komma ut och njuta av den lite i trädgården. Tänkte kanske gå en stund med trimmern. Men vi får se :)

Ha en fantastisk dag allihopa!


Kommentarer
petra-ensamstående tvillingmamma

hur gammal är storprinsen? Mina tjejer är lite till och från med vällingen, ibland vill dom inte ha alls och ibland går dom och säger välling tills dom får det!

Har också märkt det där med radbyten, sjukt irriterande!

2012-07-11 16:58:22
URL: http://www.petratvillingmamma.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0