Tacksamt

Jag har ett väldigt tacksamt barn när han har feber må jag säga. Just nu (eller ah, för en stund sen) tog jag tempen på Storprinsen då jag visste att han hade feber. Men av ren nyfikenhet så tog jag tempen på honom. Då stannade den på 40,1! Stackars barn! Men! Han är hyfsat pigg. Uppe och leker lite emellanåt men sitter gärna och kollar på en film. Och han är inte ett dugg gnällig eller klängig och det tackar jag gudarna för då Lillprinsen är väldigt mammig idag. Men nu hoppas vi att denna dumma feber kan försvinna så vi kan hitta på nånting! Och träffa folk. Inte för att han är direkt förkyld och feber smittar ju inte. Men för hans skull så är vi hemma tills han är feberfri!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0